Returnarea produselor

Renuntarea la produsul sau serviciul achizitionat de pe Magazin-Reduceri.ro poate fi facuta conform legislatiei romanesti in vigoare, astfel, conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator,
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator, respectiv data anularii voucerului sau data la care produsul returnat a fost receptionat de catre comerciant.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Utilizator / Client exceptie facand cazul lipsei conformitatii produsului, situatie in care Magazin-Reduceri.ro / Partenerul va suporta contravaloarea transportului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat in ambalajul original, cu toate accesoriile si cu documentele care l-au insotit . Produsul trebuie sa fie in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente, exact ca in momentul livrarii si sa nu prezinte semne de folosire, uzura, dezmembrare, udare, lovire, etichete sau sigilii rupte ori deteriorate, suruburi cu urme de desfacere, etc.
Pentru expedierea coletelor se poate utiliza orice firma de curierat care va livra coletul direct la adresa de unde a fost expediat catre dvs. Magazin-Reduceri nu va ridica, colete de la alt punct din oras (sau de la Oficiul Postal) si nu va accepta colete pentru care trebuie sa achite o suma de bani (indiferent de natura acesteia: ramburs, taxe de transport, etc.). Responsabilitatea asupra produsului/produselor din colet si integritatii acestora pe durata transportului cade in seama clientului, Magazin-Reduceri va raspunde doar dupa receptia cantitativa si calitativa a coletului si semnarea de primire.
In cazul livrarii unui alt produs decat cel comandat (incurcarea comenzilor), acesta poate fi returnat iar cheltuielile de transport pentru livrarea produsului solicitat vor fi suportate de catre Magazin-Reduceri / Partener, expedierea facandu-se in termen de maxim 30 de zile.
In cazul in care ati returnat un produs, iar Partenerul nu dispune de un produs similar pentru inlocuire, acesta poate livra un produs/serviciu echivalent ca si calitate/pret sau in termen de cel mult 30 de zile de la returnare va oferi clientului contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul si asigurarea produselor pe timpul transportului, achitate de Utilizator/Client, nu se pot rambursa.
Inlocuirea produsului/serviciului cu unul echivalent poate fi facuta doar cu acceptul prealabil al ambelor parti (vanzator/cumparator).
Conform legii, consumatorul nu  poate solicita sau pretinde daune-interese/despagubiri sau returna si denunta unilateral contractele privind:
a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1);
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.
g) vanzarea de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate cu regularitate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului;
h) furnizarea de servicii de cazare, de transport, de furnizare de preparate culinare, de agrement, atunci cand comerciantul se angajeaza prin contractul incheiat sa efectueze aceste prestatii la o data precisa sau intr-o perioada specificata; in mod exceptional, in cazul activitatilor de agrement organizate in aer liber, comerciantul isi poate rezerva dreptul de a nu respecta prevederile art. 11 alin. (2), in circumstante specifice.
i) produse consumabile desigilate sau utilizate partial, produse ce intra in contact si tin de igiena personala (ex: creme, lotiuni, geluri, lenjerie intima, costume de baie, etc.),
j) neutilizarea voucherului in perioada de valabilitate a voucherului,
k) daca voucherul a fost utilizat si cumparatorul a beneficiat sub orice forma de produsele sau serviciile care au facut obiectul ofertei comerciale
Pentru imbunatatirea ofertelor ulterioare, va rugam sa ne tineti la curent cu eventualele nemultumiri legate de produsele/serviciile care apar pe site-ul nostru.